پاملا اندرسون-آخرین-پلیبوی
تقاطع: “پلی‌بوی”، معروف‌ترین مجله‌ی مخصوص بزرگ‌سالان در جهان، روز جمعه (۴ دسامبر-۱۳ آذر) آخرین تصویر روی جلد برهنه‌ی خود را در حساب توییترش منتشر کرد. این تصویر ویژه، به پَمِلا اندرسن، مدل بازیگر ۴۸ ساله‌ی امریکایی-کانادایی اختصاص یافته که از زمان تاسیس “پلی‌بوی” در  ۶۲ سال قبل، بیشترین حضور را روی جلد این مجله داشته است.
اندرسن در مصاحبه‌ای با این شماره‌ی “پلی‌بوی” گفته وقتی در سال ۱۹۸۹ برای اولین بار در مقابل دوربین این مجله قرار گرفت، به شدت عصبی بوده و از استرس زیاد، بالا آورده است.
او با بیان این‌که در آغاز از برهنه بودنش در مقابل دیگران «به شکل دردناکی خجالت می‌کشیده»، اضافه کرده: «اما بعد با خودم گفتم که هیچ‌کس به جز خودم به این‌که بدن لختم چه شکلی است اهمیت نمی‌دهد. آدم‌ها بیش از دیگران، نگران معایب‌شان هستند.»
مجله‌ی “پلی‌بوی” نخستین بار در سال ۱۹۵۳ به عنوان یک نشریه‌ی جریان‌ساز در سبک زندگی، و پیشگام در آزادی‌ جنسی، سیاسی، و اقتصادی، با تصاویر برهنه‌ی مرلین مونرو، مدل و بازیگر فقید و پرطرفدار، به روی دکه‌ها رفت. اوج فعالیت این مجله در سال ۱۹۷۵ بود که تیراژش به ۵/۶ میلیون نسخه رسید. با این وجود، کاهش شدید مخاطبان “پلی‌بوی” باعث شد تا مدیران آن، به دنبال تغییر سیاست‌های خود باشند.
در همین راستا، مدیران کمپانی “پلی‌بوی انترپرایزز” در ماه اکتبر امسالاعلام کردندکه در راستای بازطراحی خود برای جذب مخاطب بیشتر، “پلی‌بوی” از این پس تصویر برهنه‌ی زنان را منتشر نمی‌کند. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که وب‌‌سایت این مجله نیز سال گذشته با سیاستی مشابه، راه‌اندازی دوباره شد و آن‌گونه که این کمپانی می‌گوید، تغییرات اعمال‌شده به رشد ۲۵۰ درصدی در ترافیک آن منجر گردید.  
پیش‌تر در ابتدای سال جاری میلادی نیز “اسکات فلندرز”، مدیرعامل “پلی‌بوی انترپرایزز” به شبکه‌ی تلویزیونی ان.بی.سی گفته بود که دیدن برهنگی نه تنها دیگر تحریک‌آمیز نیست که حتی می‌تواند به کاهش مخاطب منجر شود.
با این وجود، مدیران “پلی‌بوی” تصریح کردند که به “ریسک” تصمیم جدیدشان آگاه هستند.