torsdag 3 december 2015

زنان یونانی در ازای پول یک ساندویچ، تن‌فروشی می‌کنند

زنان یونانی در ازای پول یک ساندویچ، تن‌فروشی می‌کنند

تقاطع: یک گزارش دانشگاهی تازه در یونان می‌گوید بحران اقتصادی فلج‌کننده این کشور باعث افزایش تن‌فروشی در میان زنان یونانی شده و روزبه‌روز بر شمار زنانی که حاضرند با کمتر از ۲ یورو به روسپی‌گری و فروش سکس بپردازند، افزوده می‌شود.
 
این گزارش به قلم “گریگوری لازوس” استاد دانشگاه پانتیون شهر آتن، با اشاره به فعالیت حدود ۱۸۵۰۰ کارگر جنسی در یونان، خاطرنشان می‌کند که نرخ فروش سکس پیش از بحران مالی این کشور، حدود ۵۰ یورو بود اما اکنون برخی از زنان در ازای مبلغ ناچیزی که با آن بتوانند یک “پای‌پنیر” یا ساندویچ بخرند و گرسنگی‌شان را برطرف کنند، بدن خود را می‌فروشند.
 
پرفسور لازوس در گفتگو با “تایمز” اضافه می‌کند که اگرچه تعداد این موارد حدود ۴۰۰ نفر است و در مقایسه با هزاران کارگر جنسی که در سراسر یونان مشغول به کارند، جزیی به نظر می‌رسد، اما تا پیش از بحران مالی، چنین مواردی به هیچ وجه وجود نداشت.
 
یافته‌های این آکادمیسین هم‌چنین می‌گوید که در حال حاضر ۸۰ درصد تجارت سکس یونان در کنترل زنان یونانی است آن هم در حالی که در گذشته، اکثریت را زنانی از اروپای شرقی تشکیل می‌دادند.
در این میان گفته می‌شود که از ۵۲۵ روسپی‌خانه‌ی فعال در یونان، تنها ۱۰ روسپی‌خانه با مجوز قانونی فعالیت می‌کنند.قابل توجه کاربران محترم:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar