دوشنبه ۲۸-۱۱-۱۳۹۸
ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و عضو کمیته مرگ زندانیان دهه ۶۰ خورشیدی در یک سخنرانی مدعی گردید که سلیمانی افتخار جهان اسلام است و مسیحیان و یهودی‌ها هم به او عشق می‌ورزند!
«محبت نیوز»- در آستانه چهلمین روز کشته شدن قاسم سلیمانی توسط پهپادهای آمریکایی حوالی فرودگاه بغداد و همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی پروپاگاندای جمهوری اسلامی از کشته شدن او با بالاترین ظرفیت ممکن برای پیشبرد سیاست‌‌های خود بهره برداری می‌‌کند.
ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، ۲۷ بهمن، در یک سخنرانی در شهر کرمان زادگاه سلیمانی گفته «شهادت سلیمانی قیامتی برپا کرده» و تهدید کرده «به برکت خون حاج قاسم منطقه را از حضور آمریکایی پاکسازی خواهیم کرد.»
او در بخشی از این سخنرانی گفته «کرمان سرداری تحویل اسلام داده‌ای که افتخار جهان اسلام شد و باید به آن افتخار کنی. کرمان به خود ببال که سربازی تحویل اسلام دادی که افتخار جهان اسلام شد و حرکتش موجب نجات بشریت شد. لذا مسیحیان و یهودی‌ها هم به سلیمانی عشق می‌ورزند چه شد که آنها متوجه سلیمانی شدند؟»
ابراهیم رئیسی در حالی به دنبال تطهیر سلیمانی است که کارنامه سیاه این سردار سپاه نشان می‌‌دهد از ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از کشور و نقش پررنگی در پیشبرد سیاست‌‌ اسرائیل ستیزی و یهودی ستیزی داشته است.
درحالی که اصلاح‌‌طلبان، سلیمانی را «سردار ملّی» می‌خواندند و عامل وحدت محمدعلی جعفری فرمانده پیشین سپاه و فرمانده فعلی قرارگاه سایبری امنیتی «ثارالله» ۲۱ بهمن در توییتی نوشت «در ماجرای فتنه ۷۸ و ۸۸ حاج قاسم در صحنه مقابله با ضدانقلاب در کف خیابان بود و اقدامات موثری را برای کنترل نا‌امنی و آشوب‌ها انجام می‌داد. بار‌ها شاهد حضور او در قرارگاه ثارالله بودیم، در غبار این فتنه‌ها همزمان در مسائل سیاسی هم با نفوذ خود برای خواص به‌دنبال روشنگری بود.»
سلیمانی علاوه بر اینکه در سرکوب اعتراضات داخل ایران سابقه زیادی داشت در سرکوب اعتراضات عراق و لبنان جایی که مردم علیه حشدالشعبی و حزب‌‌‌الله لبنان شعار می‌‌دادند هم نقش اساسی داشت.
قاسم سلیمانی دشمن اسرائیل بود و ماموریت سپاه قدس با استراتژی‌‌های او برای تهدید اسرائیل و منافع یهودی‌‌ها در منطقه تدوین می‌‌شد. برنامه‌‌هایی که اکنون پس از کشته شدن او نیز همچنان ادامه دارد.
حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید کرده «مسیری که قاسم سلیمانی رفت سرانجامش به نابودی اسرائیل ختم خواهد شد.»
محمود هاشمی فرمانده یگان فاتحین نیز در «چهارمین کنگره بین‌‌المللی شهدای مدافع حرم و امنیت» که جمعه ۲۵ بهمن برگزار شد تهدید کرد «برای همه رزمندگان گرفتن انتقام خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم امری است واجب و این امر محقق نمی‌شود مگر با نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه. این پیمان در جبهه مقاومت ناگسستنی است.»
امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به شبکه «المسیره» وابسته به حوثی‌‌های یمن گفته «تمام کشورهای محور مقاومت متحد هستند، همه ما باید متحد شویم تا نیروهای آمریکایی را از منطقه خارج و اسرائیل را نابود کنیم.»
وی عنوان کرده، «امروز محور مقاومت تنها ایران نیست بلکه این محور از دریای سرخ تا مدیترانه است و از انصارالله یمن تا حزب‌الله لبنان است.»
محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نیز دوباره «انتقام سخت» را مطرح کرد و گفت: «انتقام سخت ایران تا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و تنها و بی‌صاحب ماندن اسرائیل ادامه دارد.
قاسم سلیمانی جاده صاف‌کن یهودی ستیزی در خاورمیانه بود و ماموریت او را اکنون به اسماعیل قاآنی واگذار کردند. گرچه آنهایی که در پی نابودی اسرائیل بودند، آرزوی خود را به گور بردند از جمله حسن طهرانی مقدم پدر موشکی جمهوری اسلامی که به گفته محسن رفیق‌دوست فرمانده سابق سپاه شش ماه قبل انفجار مشکوک در انبار موشکی ملارد (بیدگنه) گفته بود ما الان موشکی داریم که اسرائیل را می‌زند!
یکی از پلاکاردهایی که در «راهپیمایی ۲۲ بهمن» حامیان حکومت با خود حمل می‌‌کردند تمجید از سلیمانی بود و از او به عنوان «قاتل یهودی‌‌ها» نام برده شد.