onsdag 25 december 2019

انتشار اطلاعات فرزندان سران رژیم ایران در حساب توئیتری ارتش اسرائیل - لینک به روز میشود

انتشار اطلاعات فرزندان سران رژیم ایران در حساب توئیتری ارتش اسرائیل - لینک به روز میشود

 
در این عروسی دختران مقامات ارشدی مانند خواهرزاده های مشاور خامنه ای در امور بین الملل با لباس کوتاه دیده شدند. این هم در حالی که مردم "عادی" به خاطر بی حجابی به شلاق محکوم میشوند. ظاهراً برای فرزندان مقامات ارشد مجموعه قوانین دیگری در کار است.
_______________________________________________________________________________
و اینها هم تصاویری از جشن عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک در یکی از گران‌ترین تالارهای عروسی تهران. بسیاری از مقامات ایرانی به همراه فرزندان خود در این جشن شرکت کردند ـ در میان آنها نوه بنیانگذار انقلاب و فرزند حسن خمینی، و عباس عراقچی قابل مشاهده بودند.
_____________________________________________________________________________
همچنین نوه بنیانگذار انقلاب، آیت الله خمینی، از خودش، با افتخار، در حال رانندگی در یک ماشین BMW عکس گرفته است.
____________________________________________________________________________
پسر معاون سابق رئیس جمهور علی آبادی، در کنار خودروهای لوکس، با یک ساعت لوکس و سایر مارک های مد.
________________________________________________________________________________
دختر برادر رئیس جمهور روحانی نیز در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده و از سال ۲۰۱۴ در لندن مشغول به کار است. همچنین فرزند سفیر ایران در سازمان ملل نیز در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده.
علاوه بر این، ما اسامی دیگری از چنین افراد فاسد را، برای شما فاش خواهیم کرد.
_______________________________________________________________________________
 
حساب توئیتری ارتش اسرائیل: پسر رئیس جمهور پیشین ایران محمد خاتمی در خارج از کشور زندگی می کند. پسر رئیس سازمان صدا و سیمای ایران در سال ۲۰۱۴ به هیئت صدا و سیما در برزیل پیوست، گرچه او هیچ نقشی در این سازمان ندارد​​. نمونه دیگر فرزند محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران است که در دانشگاه نیویورک تحصیل کرده.یکی از تصاویری که در شبکه اینترنت رایج است، مقامات رژیم را نشان می دهد، و در کنار هر یک از آنها تابلو با نام یک کشور قابل مشاهده است ـ هلند، ترکیه، چین، ایالات متحده، مالزی، سوئد، کانادا و دانمارک که گویا محل زندگی خانواده های این مقامات می باشد.

دختر برادر رئیس جمهور روحانی نیز در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده و از سال ۲۰۱۴ در لندن مشغول به کار است. همچنین فرزند سفیر ایران در سازمان ملل نیز در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده.علاوه بر این، ما اسامی دیگری از چنین افراد فاسد را، برای شما فاش خواهیم کرد.

خبر تکمیل می شود...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar