چهارشنبه ۱۵-۰۸-۱۳۹۸
سلنا گومز خواننده معروف آمریکایی این هفته پس از چهار سال نخستین تک آهنگ خود را منتشر کرد. وی می گوید که “عیسی مسیح” پس از انتشار آن با او صحبت کرده است.
«محبت نیوز» – به گزارش خبرگزاری کریستین پست، ستاره پاپ  «سلنا گومز» پس از انتشار تک آهنگ عاطفی با عنوان “خود را از دست بده تا مرا دوست بداری” در یوتیوب، در رسانه های اجتماعی واکنش نشان داد. این ترانه داستان زندگی پر فراز و نشیب عاشقانه اوست که شامل روابط او با جاستین بیبر نیز می شود.
وی در تویتر نوشت: “من به معنای واقعی کلمه فقط از عیسی مسیح سپاسگزار هستم … جایی که پدر من مرا قرار داده است، دقیقن همان جایی است که باید باشم.”
هنرمند ۲۷ ساله سپس آنچه را که به اعتقادش خدا به او گفته بود به اشتراک گذاشت.
او به من گفت: “سلنا صبرکن ، من نیز هنگامی که آسیب میبینی، آسیب میبینم، وقتی گریه می کنی گریه می کنم اما هرگز ، تو را هرگز ترک نخواهم کرد. با من کار کن ، با من قدم بزن و تماشا کن که چگونه این کار را می کنم. “
“او همیشه من را غافلگیر می کند و من هربار دوباره عاشقش می شوم. در بدترین لحظه های من ، مانند وحشتناک ترین و دردناک ترین لحظه ها – من هرگز دست از زانو زدن در مقابل او بر نمی دارم و فقط به عشق او احتیاج دارم. ببین که دشمن سعی می کند من را خرد کند و این اتفاق نمی افتد. نه امروز نه هیچ وقت دیگر .. “
گومز درباره ایمان مسیحی خود بسیار آواز خوانده است. او از جمله افراد مشهوری است که به طور منظم در جلسات کلیسای هیلسونگ شرکت می کند. طی کنفرانسی در سال ۲۰۱۷ ، ستاره سابق دیزنی در مورد فشارهایی که با توجه به شهرتش با آنها روبرو شده بود ، سخن گفت. او به تازگی بر بیماری خطرناک لوپوس غلبه کرد و اظهار داشت که صحنه برای او فقط ابزاری است که به او در راستای تحقق اهدافش کمک میکند.
سلنا گومز از جمله افراد مشهوری است که به طور منظم در جلسات کلیسای هیلسونگ شرکت می کند
این ستاره پاپ به تازگی خواننده مسیحی «لورن دیگل» را به عنوان یکی از خوانندگان مورد علاقه خود معرفی کرد. گومز از کنسرت لورن در این ماه ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در حال خواندن آخرین تک آهنگ خود با عنوان “نجات” است.
گومز به ۱۵۷ میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام گفت: “این دختر مثل خورشید است.او با صدا ، کلمات و موسیقی اش انسان را مسح می کند.”
علیرغم اعتقاد آشکار ، گومز پس از حضور در تلویزیون در تابستان امسال با پوشیدن جواهرات و تجلیل از حقوق سقط جنین ، نظرات مخالفان را برانگیخته است.