onsdag 7 februari 2018

«مصطفی تاج زاده» یاد آیات انجیل افتاد؛ وای بر شما ای فریسیان…

«مصطفی تاج زاده» یاد آیات انجیل افتاد؛ وای بر شما ای فریسیان…

یکی از اصلاح‎طلبان مدعی، برای ماندن در میدان قدرت و با هدف جلب مخاطب از اقشار مختلف دست به دامن انجیل شده‎ و در اینستاگرام‎اش سراغ انجیل متی، باب ۲۳ رفته است.
به گزارش «محبت نیوز» با شروع اعتراضات سراسری در ایران از دی‎ماه دو جناح حکومتی در جمهوری اسلامی یعنی هم اصولگرایان و هم اصلاح‌‏طلبان از هر روشی برای زیر سوال بردن تظاهرات و نادیده گرفتن و نشنیدن صدای مردم استفاده کردند.
در این بین جناح اصلاح‏ طلب که مدعی آزادی‎خواهی بود آنقدر آلوده به قدرت شد که چهره های نزدیک به این جریان در دفاع از جمهوری اسلامی گوی سبقت را از تندروها ربودند و برای بقای حکومتی که از سر تا پا به فساد و اختلاس گرفتار شده، دست و پا زدند.
یکی از چهره‎هایی که این روزها از هر ابزاری برای دمیدن در تنور اصلاح ‏طلبان و رساندن پیام استمرارطلبی خود بهره می‎برد، مصطفی تاجزاده معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران دولت محمد خاتمی است.
تاجزاده که مذهبی دو آتشه است و سابقه او در نهادهای امنیتی در دوران اصلاحات برکسی پوشیده نیست، سابقه نداشته حتی یکبار از حقوق مسیحیان دفاع کند، حالا برای جلب مخاطبان خود دست به دامن انجیل شده است و در اینستاگرام‎اش سراغ انجیل متی، باب ۲۳ رفته است.
«واى بر شما، اى کاتبان و فریسیان ریاکار، که دَرِ ملکوت آسمان را به روى مردم مى‎بندید، زیرا خود داخل آن نمى‎شوید و داخل شوندگان را از دخول مانع مى شوید!
واى بر شما، اى کاتبان و فریسیان ریاکار، زیرا که برّ و بحر را مى‎گردید تا مریدى پیدا کنید و چون پیدا شد او را، دو مرتبه پست‎تر از خود، پسر جهنم مى‎سازید!…»
آیاتی که مضامین آنها مستقیم نه تنها جمهوری اسلامی بلکه شخص تاجزاده و دیگر همفکران استمرارطلب او را هم زیر سوال می‏برد: «واى بر شما اى راهنمایان کور… اى نادانان و نابینایان». او از جمله افرادی است که در مقابل صدای اعتراض مردم از تریبون‎های اصلاح ‏طلبان القاء می‎کند که در صورت تغییر در ایران و ادامه انقلاب ایران تبدیل به سوریه خواهد شد.
گرچه در روزهای گذشته “هاشم آقاجری” فعال سیاسی و عضو پیشین حزب منحل شده مجاهدین انقلاب اسلامی در مصاحبه با ماهنامه صدای پارسی به انتقاد از هم‎طیفی‎های خود در جناح اصلاح‌‏طلب پرداخته و گفته مردم فهمیدند که این سیستم اصلاح نشده است.
آقاجری که سخنرانی معروف او در دانشگاه همدان سال ۱۳۸۱ حکم اعدام را برای او در پی داشت و بعدها در دادگاه تجدید نظر این رأی شکسته شد، پرسیده «اصلاح‌طلبان تا چه زمانی می‌توانند جامعه را از ترس سوریه شدن و امید به بهبود پشت سرخود نگهدارند؟»
وی با اشاره به اینکه «مردم مستاصل احتمالن بین خودکشی و شورش دومی را برمی‌گزینند شاید نجات یابند» تاکید کرده «اصلاحات ۲۰ سال است تنها پیشنهاد سلبی به مردم می‌دهد: انتخاب بین بد و بدتر. جمع‌بندی دو دهه به مردم آموخته این سیستم اصلاح نشده است بلکه اصلاح‏‌طلبان محافظه‌کارتر شدند.»
تاجزاده در حالی همزمان از انجیل برای نظرات و دیدگاه‎های خود وام گرفته که به طور مرتب سراغ انتشار دیدگاه‎های روحانیونی نظیر بهشتی و مطهری هم ‎می‏‌رود و برای رحمانی نشان دادن اسلام حکومتی به هر طنانی چنگ می‏زند. در روزهای گذشته درحالی که وضعیت جمهوری اسلامی روز به روز وخیم تر می‌شود اصلاح طلبان به فکر حمایت از اقلیتهای دینی افتادند و پس از جریان درگیری نیروهای امنیتی و دروایش شروع به حمایت از حق مسیحیان و دیگر اقلیتها کرده اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar