söndag 15 oktober 2017

رئیس سازمان سیا:‌ وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران، مردم ایران را سرکوب می کنند

رئیس سازمان سیا:‌ وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران، مردم ایران را سرکوب می کنند

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، ضمن مقایسه جمهوری اسلامی ایران با گروه اسلامی داعش گفت: «آنها پیشتازان امپراتوری مهلکی هستند که در حال گسترش در سراسر خاور میانه است.»
به گزارش «محبت نیوز» مایک پمپئو روز جمعه ساعاتی پیش از سخنرانی رسمی، دونالد ترامپ در خصوص حکومت ایران، طی سخنانی با اشاره به وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران ایران گفت که این دو نهاد ابزار سرکوب مردم هستند، تاکید کرد: «وظیفه آن در ایران اجرای قانون در یک نظام پلیسی آدمکش است. وزارت اطلاعات و امنیت و سپاه پاسداران چماق های رژیم مذهبی مستبد ایران هستند.»
به نقل از صدای آمریکا، وی ضمن مقایسه جمهوری اسلامی ایران با خلافت خودخوانده اسلامی گروه موسوم به داعش گفت: «آنها پیشتازان امپراتوری مهلکی هستند که در حال گسترش در سراسر خاور میانه است. ایران، اکنون، بزرگترین حامی تروریسم است. در سال های اخیر، سپاه پاسداران بی محابا و تهاجمی رفتار کرده است.»
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اضافه کرد، در تمامی کشتارها در منطقه خاور میانه رد پای سازمان‌های اطلاعاتی ایران دیده می‌شود: «آنها از خلاء موجود در منطقه خاورمیانه به طرزی تهاجمی برای گسترش نفوذ خود استفاده کرده اند وقتی به کشتار و تخریبی که در سوریه، یمن و عراق رخ می دهد نگاه کنید، می بینید بیشتر آنها با هدایت همین سازمان های اطلاعاتی صورت می گیرد»
پمپئو گفت، «فقط متحدان ما نیستند که از سوی جمهوری اسلامی تهدید می شوند. مردم ایران، نیز، با همین خطر مواجه اند … یادمان هست یک آمریکائی ایرانی تبار به جرم همدستی با سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در توطئه ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، به ۲۵ سال زندان محکوم شد.»
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar