söndag 29 oktober 2017

مدل های لولیتا (دخترانی که دزدیده می شوند و به عنوان اسباب بازی جنسی فروخته می شوند)- تصاویر


اسم لولیتا در واقع اسم رمانی به همین نام نوشته ی ولادمیر ولادمیریویچ ناباکوف است.در این رمان یک استاد ادبیات روان‌پریش به نام هامبرت هامبرت است که عشقی بیمارگونه به دختری ۱۲ ساله به نام دلورس هیز (ملقب به لولیتا) دارد و چون پدرخوانده او می‌شود با او وارد رابطه جنسی می‌شود.
 
داستان سورئال لولیتا اما در حال حاضر لولیتا نام دخترانی است که دزدیده می شوند و به عنوان اسباب بازی جنسی فروخته می شوند.در مرحله ی اول هر دو دست و پاهای آن هارا  جهت مقاومت نکردن در هنگام تجاوز جنسی  قطع می کنند.تمام دندان هایشان را به علت گاز نگرفتن و صدمه نزدن می کشند.به تار های صوتی دختران آسیب میزنند تا شکایت نکنند و فریاد نزنند.در مرحله دوم به آن ها یاد میدهند که چطور نیاز های شخصی خودشان را برطرف کنند مانند استحمام و غذا خوردن و...  به آن ها القا می کنند  که چیزی جز کالا نیستند و ارزشی ندارند.در مرحله ی آخر به آن ها یاد میدهند  در هنگام رابطه درد را تحمل کرده و به طرف مقابل عشق بورزند و ساعت ها آن ها را مجبور به تماشای فیلم های پورنو(مازوخیسم و سادومازوخیسم)میکنند. 
بعد از این سه مرحله لولیتا آماده استفاده است. قیمت لولیتا معمولن از ٣۰۰۰۰ دلار شروع وتا ٩۰۰۰۰دلار هم می باشد و به افراد خاص فروخته می شود و تمام معاملات لولیتا در دیپ وب انجام می شود. در سال ٢۰۰۶در مکزیک مردی ٣۰ساله به جرم خرید یکی لولیتا دستگیر می شود و در بازجویی پلیس گفت: این صنعت در حال افزایش می باشد و باند مخوفی پشت پرده ی این ماجراست.تا به حال تعداد انگشت شماری از این دختران پیدا شدند اما پلیس هرگز نتوانست عاملین اصلی را دستگیر کند.
+95
رأی دهید
-278

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar