fredag 31 maj 2019

آمدنیوز: «میترا استاد» مسئول یکی از «فاحشه‌خانه‌های حسین طائب» بوده است

آمدنیوز: «میترا استاد» مسئول یکی از «فاحشه‌خانه‌های حسین طائب» بوده است

«آمدنیوز» در کانال تلگرام خود نوشت :بر اساس اسنادی که از مرحوم «محمدحسین تاجیک» فرمانده مقتول قرارگاه خیبر با صدای خود وی در تحریریه «آمدنیوز» موجود است، «حسین طائب» چندین «فاحشه‌خانه لاکچری با دختران بسیار زیبا» را با حمایت سازمان اطلاعات سپاه در سطح شهر تهران و نقاط دیگری از کشور اداره می‌کند.

وظیفه‌ی افراد شاغل در این فاحشه‌خانه‌ها، جمع‌آوری اطلاعات و اسناد از مقامات و مسئولین کشور و هدایت آنان به سمت مسئولان، برای به فساد کشاندن آنان است. افراد شاغل در این فاحشه‌خانه‌های غیر رسمی، به انواع تجهیزات مدرن جاسوسی تجهیز می‌شوند تا مسئولان کشور را در محافل خصوصی به دام تورهای امنیتی کشانده و از طریق پرونده‌سازی اخلاقی برای آنان، این مسئولان را تحت کنترل نهادهای امنیتی درآوردند.

«میترا استاد» یکی از این افراد بود که قبل از ازدواج با «محمدعلی نجفی»، در منزل خود در کوی فراز با وی آشنا شده است. «میترا استاد» در این منزل شش دوست جوان و زیبا داشت که مأموریت آنان، به تور انداختن اعضای حزب کارگزاران سازندگی از جمله «محمدعلی نجفی» بوده است.  در ازای این مأموریت‌ها، مبالغی نقدی در پاکت نامه قرار داده شده و ضمن پرداخت به این «پرستوها»، از آنان حمایت قضایی و امنیتی در مقاطع مختلف نیز صورت می‌گیرد.

«استاد» با همکاری دوستانش برای «محمدعلی نجفی» تور امنیتی پهن کرد و با کشاندن آنان به منزل خود، در حین اعمالی چون سکس، مصرف مشروبات یا مواد مخدر، برای بسیاری از نزدیکان نجفی از جمله خود او، پرونده امنیتی و اخلاقی تشکیل داد.

پس از آن‌که «نجفی» برای شهرداری تهران انتخاب شد، «حسین طائب» با احضار او به دفتر خود، تمامی عکس‌ها و فیلم‌های حضورش در منزل کوی فراز «میترا استاد» را در اختیار وی گذاشت و از او خواست تا منصب شهرداری تهران را به دلیل مخالفت «علی خامنه‌ای» قبول نکند که با توصیه «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور، «نجفی» درخواست «طائب» را رد کرد و ناچار شد برای بی‌اثر کردن این پرونده، «استاد» را به ازدواج خود در بیاورد.

متأسفانه در نظام به ظاهر دینی ایران که از «دین» برای کاسبی و دوام حکومت استفاده می‌شود، این تورها از سوی نهادهای امنیتی کشور، امری مرسوم و متداول است. «مریم ابراهیم‌وند» یکی از‌ این پرستوها بود که با برقراری ارتباط خارج از عرف با «علی جنتی» وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی (، وی را به استعفا از وزارت کشاند و زمانی‌که از «حسین فریدون»  باردار شد، به اتهام کلاهبرداری  به زندان قرچک  افتاد تا نتواند فرزند «حسین فریدون» را در زندان سقط کند.

گفتنی است «سیدعلیرضا سجادپور» یکی از مدیران لایق سینمایی کشور نیز قربانی همین تور امنیتی توسط «مریم ابراهیم‌وند» شده است.

«آمدنیوز» مکررا در اخبار و تحلیل‌های خود عنوان کرده که تنها راه «علی خامنه‌ای» برای کنترل مسئولان، به فساد کشاندن آنان است تا از طریق مفاسد، آنان را به افرادی مجیزگو و بله قربان‌گو تبدیل کند.

در این میان نقش خبرنگار امنیتی باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در کشور آلمان، که برای نخستین‌بار با هدایت نهادهای امنیتی از «میترا استاد» رونمایی کرد و «نجفی» را در تور «حسین طائب» تثبیت کرد، جالب توجه به نظر می‌رسد و دیگر هیچ شکی در مزدوری وی برای نهادهای پلید و کثیف امنیتی جمهوری اسلامی برای مردم باقی نمی‌گذارد. معاونت در ریختن خون دو انسان، یتیم کردن پسر «میترا استاد»، از هم پاشاندن چند خانواده و... کمترین جرم این فرد

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar