tisdag 5 februari 2019

ورود پسر عاشق پیشه با ظاهر دخترانه به خوابگاه دانشجویی

ورود پسر عاشق پیشه با ظاهر دخترانه به خوابگاه دانشجویی

استان‌وایر: پسری عاشق پیشه با لباس دخترانه وارد خوابگاه دخترانه دانشگاه صنعتی ارومیه شد و شبانگاه همراه دختر مورد علاقه‌اش و پس از تهدید سرپرست خوابگاه از این مکان متواری شد.

گزارش شده که این اتفاق پیش از ظهر روز یکشنبه (۱۴بهمن) رخ داده است.

گفته شده که پسر جوان اهل یکی از شهر‌های شمال کشور است و با هماهنگی دختر دانشجو به نام «س- ب» اهل همدان وارد خوابگاه شده و «پس از اطلاع  سرپرست خوابگاه، وی را با چاقو تهدید و به همراه دختر از خوابگاه فرار می‌کند.»

شورای صنفی دانشگاه صنعتی ارومیه نیز با صدور بیانه‌ای با تایید این خبر خواستار برخورد با مسئولان مربوطه و متخلف و روشن شدن این حادثه شد.

این شورا همچنین اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه را نسبت به «سهل‌انگاری» مسئولان در حفظ حریم و امنیت خوابگاه و کنترل عبور و مرورها را یادآور شده است.

تشکل‌ها و کانون‌های انقلابی دانشگاه صنعتی ارومیه هم در این خصوص بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده‌اند که «بر سر حقوق دانشجویان با هیچکس تسامح و تساهل نمی‌کنیم.»

در این بیانیه آمده «این اتفاق ناگوار و دور از ذهن قطعا در پی اهمال کاری مسئولین مرتبط دانشگاه رخ داده و باعث بروز چنین حادثه‌ دردناکی شده است.»

این بیانیه همچنین خواستار برخورد با « با خاطیان و کم کاران تا بالاترین سطح و واکاوی دقیق موضوع» شده است.

عزیزی معاون دانشجوی دانشگاه صنعتی ارومیه هم گفته «در قسمت ورودی خوابگاه‌ها دوربین نصب شده است. متاسفانه این اقا با پوشش کاملا زنانه به خوابگاه ورود پیدا کرده است.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar