fredag 26 juni 2015

بازگشت تیمور خالدیان به بند و پایان انفرادی

بازگشت تیمور خالدیان به بند و پایان انفرادیzendan.rajaeishahre

خبرگزاری هرانا – تیمور خالدیان زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج، امروز پس از شش روز تحمل انفرادی به بند ده زندان رجایی شهر کرج بازگشت.
بنا بر اطلاع منابع هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، تیمور خالدیان زندانی سالن ۳۱ بند ده زندان رجایی شهر، روز بیست و نهم خرداد ماه به اتهام توهین به مقامات کشور، به دستور مدیر داخلی زندان رجایی شهر راهی سلول انفرادی شد، مدت انفرادی وی که به تازگی به بند ده زندان رجایی شهر منتقل شده است، از سوی مدیر داخلی زندان “تا اطلاع ثانوی” قید شده بود که پس از ۶ روز وی مجددا به بند منتقل شد.
تیمور خالدیان که با در دست گرفتن پلاکارد در اعتراض به وجود سانسور در صدا و سیما، در مقابل این اداره دست به تحصن زده بود، روز بیست و یک خرداد ماه توسط نیروی انتظامی بازداشت شد، پس از بازجویی و تفهیم اتهام اخلال در نظم عمومی با انجام حرکات نامتعارف، برای وی قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی صادر و به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
به گفته یکی از نزدیکان این زندانی سیاسی، دادگاه تاکنون از پذیرش وثیقه گذار وی به دلیل “عدم قرابت” امتناع کرده است.
تیمور خالدیان هم اینک به همراه سه زندانی عقیدتی دیگر به نام های مهدی فراحی شاندیز، ابراهیم فیروزی و آرش مقدم، علیرغم اصل تفکیک جرائم در بند ده زندان رجایی شهر همراه با مجرمین غیرسیاسی و بعضا خطرناک نگهداری می شوند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar